lørdag 17. september 2011

Babyproduksjon!

Det har vært mer eller mindre stille fra meg her en god stund kan man si, og det har nok litt forskjellige årsaker, uten at jeg skal gå inn på alt her ;o) Jeg har overskriften "babyproduksjon" i dette innlegget; i skrivende stund er det akkurat 26 dager til jeg blir mor igjen for tredje gang!! Hvordan jeg vet det helt sikkert?? Joda, bursdagen kom i posten (ganske absurd å hente posten den dagen...), -planlagt keisersnitt!

                         Dette er et av de teppene jeg har fått i gave, -deilig og mykt!


Nå kan jeg altså virkelig boltre meg ved symaskina, men foreløbig har jeg faktisk fått mer strikkedilla. Strikking er genialt nå man begynner å bli kjempegravid, og helst vil sitte med beina høyt foran tv'n når kvelden er der. Jeg har omsider laget ferdig et kjempefint babyteppe, -det tok lang tid, men jeg ble veldig fornøyd selv! Liker kjempegodt å jobbe med babyull :o) Jeg skal faktisk ikke ha teppet selv, siden jeg allerede har to av dem i huset. Disse har jeg ikke strikket selv, men de har vært de beste babygavene jeg har fått, -mye brukt med andre ord, og dermed til inspirasjon når gaver skal lages til andre. Teppe til babyen kan brukes f. eks. i vogna, i senga eller bare når man skal tulle noe rundt den lille, og det er veldig kjekt å ha i hverdagen. Bilde av mitt teppe kommer!!

Ha en fin dag :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar